سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درباره مدیریت‌های غیربومی شهر، انتقاداتی مطرح است. در یادداشتی به غیربومی بودن یکی از مسئولان شهری، کنایه زدم! آن مسئول محترم در پیام خصوصی، این کنایه را غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای دانستند!
در این یادداشت، درصدد دفاع از عقیده خود مبنی بر لزوم حداکثری بودن بومی گزینی مسئولان شهری نیستم؛ این کار را برای فرصتی دیگر خواهم گذاشت!
اما به‌عنوان نمونه به موردی اشاره خواهم کرد که این روزها، یکی از اخبار صدرنشین فضای مجازی شهر است! احداث تصفیه‌خانه فاضلاب میبد در کنار خانه‌های مسکونی شهر اردکان!
قول پیگیری داده‌شده است؛ خبر توقف موقت کار داده‌شده است؛ دستور کارشناسی مجدد را شنیده‌ام! و البته شنیده‌ایم که در روز تعطیل هم کار احداث تصفیه‌خانه فاضلاب میبد ادامه دارد!
و اخیراً هم شنیدیم که این تصفیه‌خانه، از نوع پیشرفته است و لابد بوی نامطبوع و تجمع حشرات ندارد!
نمی‌دانم کدام‌یک از این شنیده‌ها واقعیت است و کدامش برای ساکت کردن و فریب مردم ساخته شده است؟! اما از اوضاع چنین برمی‌آید که اتفاقی در توقف کار نخواهد افتاد و با این روال، به‌زودی شاهد افتتاح تصفیه‌خانه خواهیم بود! زودتر از آن چیزی که فکرش را بکنیم؛ البته، شاید!
اما اگر مسئولان ارشد شهری بومی بودند، یعنی کسانی بودند که برای مکان زندگی آینده خود و خانواده دلسوزی می‌کردند، حتماً عملکردی متفاوت با مسئولی دارند که معلوم نیست تا دو یا سه ماه آینده سکان‌دار شهر هست یا نه؟
علاوه بر این، به نظرم، عملکرد مسئولی که پس از برکنار شدن از مسئولیت همچنان در شهر ساکن است و با نگاه و سؤال و انتقاد مردم سروکار دارد، قطعاً متفاوت از مسئولی است که از فردای برکناری از مسئولیت در شهر، هرگز او را نخواهی دید؛ مگر به شانس یا اتفاقی که معلوم نیست برای کدام همشهری اتفاق بیفتد!


نوشته شده در  پنج شنبه 96/4/29ساعت  7:20 عصر  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]